Klädångest

Jag har klädångest inför konserterna. Jag har haft det sen den 21:a oktober, men bara skjutigt upp det. Nu har jag bara fyra kvällar kvar hemma, inklusive ikväll, så paniken och ångesten börjar sippra ut... Jag är inte så på att ha en "ren" bandtröja. Men de alternativ jag stå mellan är följande:

Alt. 1: Tshirt ifrån HM med eget tryck och kjol ifrån GeKå's, självklart tajts under.

Alt. 2: Min THklänning jag gjorde av flaggan man fick med super delux versionen av Humanoid och ett svart linne under, och tajts även här.

Alt. 3: Grönt linne ifrån GeKå's, bälte ifrån mammas gaderob och tajts.

Alt. 4: FAAtröjan (detta är en inderekt bandtröja^^,) med jeansleggings.

Reseoutfit: Min första bandtröja och jeans. Jeansen kan eventuellt bytas ut mot tajts. Detta alternativ är bestämt sen långt tillbaka.

Så! Nu tycker jag att ALLA röstar. Jag vet att jag har ett par besökare som aldrig kommenterar - så det är dags att göra det! Tänk på att du kan påverka vad jag ska ha på mig när jag ser mina hjältar för första gången!
3 kommentarer
Kaela

alt. 4 tycker jag :D

Sharaphara

Jag tycker att ffa känns typ diskret jämfört med dom andra.. Och jag tycker om det gröna linnet. ^^,

Helén

FAA känns sjukt diskret. Och jag gillar verkligen det gröna linner. Men det lutar åt att alla följer med så kan vi ha lite manekäng på onsdag. Och Sara: hur går det med dina kläder?