Gårkvällen

Gårkvällen var ganska omtumlande kan man väl säga...

Först, vid niotiden när jag sätter mig vid datorn, loggar jag in på mina vanliga sidor och då på Twilightnews ser jag flera bilder på filmningarna ifrån Italien är Edward (Robert Pattinson) står utan skjorta bara för att bli på sprungen och kysst av Bella (Kirsten Stewart). Jag var inte säker på bilderna, så jag var dubbelkolla med både Twilight Sweden och The Twilight Saga De bilderna är inte att leka med ;)

Sen när jag som bäst håller på att skriva ett inlägg på bilddagboken plingar det till - jag har fått mail. Ifrån Tokio Hotels webbteam. Tanken att det bara kan vara reklam att man idag skulle springa till TH och köpa en specialdesignad tröja så jag blev lite "Vad kan detta vara?" och öppnade mailet före jag publicerade på bilddagboken. Och där står det, om än på tyska, att deras hemsida, som varit ner stängd sen början av mars, ska öppna på måndag den först juni. Jag reagerade på samma sätt som när jag fick reda på att de skulle spela i Sverige för ett och ett halvt år sen. Jag började hyperventilera, skratta och jag grät till och med ett par tårar när jag ringde upp Sara. (Hur kunde jag reagera likadant? Det är ju bara att de öppnar sin hemsida igen med releasedatum för singeln och skivan. Det är ingen turné. Eller så är det bara det att jag väntat i knappt tre månader + dryga året före...) Ett samtal som var ganska fail. Jag kunde inte få fram något mer än typ "Hej" på en minut och Sara väntade medans hon hjälpte sin syster att packa. Sen när jag väl fick fram orden reagerade hon inte lika dant. Hon gick bara till daton så hon kunde se texten jag översatte för henne i luren.

Därefter gled samtalet in på diverse. Ganska mycket Johan Palm faktiskt och en del TH-tröjor. Vi pratade tills samtalet bröts (förmodligen av att hennes telefonbatteri dog), men då fortsatte vi på msn. Jag kom inte i säng för än halv elva...


Idag kidnappade jag min systers cykel legalt på lunchen och cyklade till HM i stan. Där möts jag av en megaposter med FFA reklam. Och när jag går närmare ser jag att det är Bill och Tom som visar priset på tröjorna ^^, Jag norpar åt mig ett par av de fina tröjorna och prövar dem. Och det var tur, att jag prövade dem alltså, för de var väldigt små i storlekarna. Jag fick gå upp en/två storlekar för att hitta en som passade mig.


Så nu sitter jag och längtar tills imorgon så jag kan använda min nya tröja. För att inte tala om vad jag längtar till på måndag! <3

Bella (Kirsten Stewart) och Edward (Robert Pattinson) - de svarta prickarna är till för specialefekter^^,

Jag på HM i min fina FAA tröja desinad av Tokio Hotel ^^,
En tröja jag kommer att bära med stolthet. Inte bara för att den är snygg och desinad av mitt favoritband. När jag köpte den för 149 kronor gick 25%, alltså 37,25 kronor, till utrotningen AIDS/HIV

2 kommentarer
Carro

Finfin blogg du har :) Vill inte verka bitchig nu eller nåt, men hon heter Kristen Stewart, inte Kirsten Stewart :) Kram på dig!

Carro

Ursäkta att jag stör igen, men ser du inte skillnad på Kirsten & Kristen? :) I:et och R:et byter plats..