Toms Blogg

Tom har börjat blogga på tokiohotel.com. Det är inte den dåliga uppdateringen på varannan vecka som det var när de bloggade på Alloy. Nu är tolv gånger på fyra dar. Det är ju som en "vanlig" bloggare. Ett par gånger om dan om lite allt möjligt. Det är mest om random saker. Typ att någon artist har en bra video, att Nike har nya, snygga skor. Men även, vilket är det bästa i hela bloggen, lite nya bilder. Backstage bilder ifrån coversessionen. Jag vet inte vad jag ska säga. Men jag är inte ordlös. Jag tycker så mycket i mitt huvud att jag inte kan få dem i ord. Det är lite stört...

Georg är min nys TH-favorit<3

Bill-Bilderna - De första bilderna vi fick se på honom, officielt, utan större arregeman sen typ december...

Åhh... Vad jag gillar G:na i TH! För att inte tala om Gustavs glasögon. Kärlek!<'33

0 kommentarer