THträff

Jag ångrar inte att jag åkte in till Liseberg!
Om jag inte hade kommit så hade Lasse varit på mig hela sommaren, för min "taktik" om att vädret skulle va dåligt skulle inte hålligt. Det har varit uppehåll och sol hela dagen. Man ska inte alltid lite på svt ;)
På vägen till Liseberg skrev jag klart delen i min FF, så den ska bara renskrivas ^^

Jag får syn på dem före de ser mig, när Lasse väl får syn på mig kommer hon imot mig som en virvelvind och skriker något i stil med: "Har du köpt en billtröja!!!" Jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera. Sen kom hon på att jag hade sytt en egen. Jag åkte ingentig själ mena allt folk var iaf schysta & sociala^^
Vi träffa SVT som spela in ett nytt barnprogram. Jag glömde att klaga på deras väder -.-
De bilder som togs kmr inom kort upp på min BDB, easyblue där oxå.

För er som vill veta har jag nu lagat mina byxor ^^
0 kommentarer